1. Dlaczego SprytnaPaczka ma tak niskie ceny?
Z racji tego, że współpracujemy z cenionymi międzynarodowymi firmami kurierskimi jak DPD czy GLS możemy zredukować ceny do naprawdę niskiego poziomu.
2. Terminy wyjazdów
Paczki są transportowane z Polski raz w tygodniu w każdy piątek, transporty z Irlandii również wysyłane są w każdy piątek.
3. Jak zamówić kuriera?
To bardzo proste: wystarczy wejść na naszą stronę i kliknąć na link ZAMÓW KURIERA, a następnie wypełnić prosty formularz. Znajduje się w nim, prócz niezbędnych danych osobowych, także informacja o dacie nadania przesyłki (kiedy paczka ma zostać przez nas odebrania). I to wszystko. Nasz kurier przyjedzie po paczkę w wyznaczonym przez Państwa dniu. Niestety nie ma możliwości umówienia się na konkretną godzinę, kurierzy pracują od 8-18.
4. Czy moja paczka to standard?
Jeśli paczka nie przekracza 30kg oraz 300cm w obwodzie to na pewno jest to paczka standardowa i wg takiego cennika będzie liczona cena za jej transport.
5. Czy moja paczka to gabaryt?
Jako gabarytowe traktujemy wszystkie paczki powyżej 30kg oraz obwód, których przekracza 300cm
6. Co, jeśli moja paczka przekroczy deklarowaną wagę?
Jeśli zmieni się waga to po prostu cena usługi zostanie wyliczona w oparciu o wagę rzeczywistą a nie podaną w zamówieniu.
Proszę wziąć pod uwagę, iż jeśli paczka standard przekroczy 30kg wtedy jest liczona wg cennika gabarytowego.
7. Jaka jest maksymalna dopuszczalna waga paczki
Dopuszczalna waga jednej paczki to 50kg i prosimy tej wagi nie przekraczać.
8. Czas transportu paczki do Polski
Średni czas transportu to 4-6 dni roboczych.
9. Jak mogę zapłacić za przesyłkę?
Za paczki standardowe można płacić kartą kredytową czy debetową oraz poprzez Paypal,
Wyjątkiem są paczki na dostarczane lub wysyłane z terenu Dublina za które dodatkowo można płacić gotówką.
10. Czy działacie na zasadzie "od drzwi do drzwi"?
Paczki standardowe zawsze są odbierane na zasadzie "od drzwi do drzwi" wyjątek stanowią paczki gabarytowe, które w przypadku bloku czy apartamentowca dostarczamy czy odbieramy jedynie do drzwi klatki schodowej.
11. Czy mogę śledzić losy nadanej paczki?
Tym właśnie różnimy się od większości firm kurierskich w Irlandii, iż zapewniamy monitorowanie każdej transportowanej przesyłki.
12. Czy paczki są ubezpieczone?
Wszystkie nasze paczki ubezpieczone są do wartości podanej podczas składania zamówienia aczkolwiek maksymalna kwota ubezpieczenia to 250€.
Składając zamówienie wyrażają Państwo zgodę na wykonanie usługi na warunkach podanych powyżej.
Składając zamówienie wyrażają Państwo zgodę na wykonanie usługi na warunkach podanych powyżej.
13. Jak zapakować przesyłkę
Dokładne informacje znajdują się na stronie: Jak pakować
Brakuje odpowiedzi na Twoje pytanie?
Skontaktuj się z nami!
InfoliniaPL: +48 (054) 4126900 IE: +353 (0) 151 368 48 |
E-mailkontakt@sprytnapaczka.pl | Formularz kontaktowyPrzejdź do formularza |